Owner Link Tales
Life is AWESOME
Perempuan .
Wednesday, April 4, 2012 | 9:19 AM | 0 wink




Perempuan.


Lelaki perlu tahu, perempuan adakalanya suka mendiam kan diri kerana dia nak tutup kesedihan yang dia alami. So lelaki, beware and if ada something wrong yang macam ni. Cepat cepat tanya dia. Don't guess but ask. Seriously, kalau saya pun. Saya tak suka nak menangis, or sedih depan orang yg saya sayang. Means dekat  sini, boyfriend lah. Watlek watpis watkul je. Saya ileeeek je if dia ada buat salah kepe. But at the same time, sakit hati kita ni takda sesiapa yang tahu melainkan Allah. Ada certain perempuan jarang mengalirkan airmata, tapi perempuan yang macam ni lah yang selalu memendam perasaannya dan menangis didalam hatinya. Eh...............saya letewww! hehehehehe. Eh.

Lelaki juga perlu tahu, tak senang jadi perempuan ni tahu? sebab apa. sebab perempuan mudah terasa if korang tersalah cakap sikit pun. Yes saya admit yang lelaki pun sekarang macam tu kan. Mengada lebih. Kalau dulu, perempuan selalu macam ni. "Eeee kenapa dia tak pernah faham aku?!" cuba tanya balik. apa lelaki tu cakap....."Kenapa dia taknak memahami aku juga?" see. Both are same. Sebab tu, kena mengalah. But as a gentlemen, mengalah je. at the same time, sedarkan dia yang dia perlu fahami awak juga. Masing masing kena faham memahami. Right?

Hubungan jarak jauh pulak memang banyak dugaan and menyakitkan. Baik lelaki, baik perempuan. Dunia sekarang, both are same. SAME! totally! huaaaa. Hehehe. For those yang hubungan jarak jauh ni, means macam dari utara ke selatan. Fuhhh jauh tu~~ K mesti susah kan nak jaga relationship korang. Tapi, apa gunanya ada Allah kalau korang tah memohon doa dariNya. Kita tak boleh halang lelaki tu untuk suka perempuan lain. Yelah, laki kann. Lol. Tapi kalau jenis lelaki yang baik, dan setia. Dia takkan cari yang lain :b K back. Sedangkan orang yang berkahwin boleh cerai, ini kan pulak couple couple ni kan. Well, biasalah. Asam garam kehidupan. Ada naik ada turun. Ada sedih ada bahagia. 





Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.