Owner Link Tales
Life is AWESOME
To get a better life.
Tuesday, March 6, 2012 | 3:10 AM | 0 wink


Saya menyendiri. Bukan bermakna saya taknak kawan dengan semua orang. Saya menyendiri. Ini kerna saya ingin berdikari. Tempuhi ranjau hidup. Menggali erti kesusahan, kepayahan kehidupan ini. Yaa, saya ingin berubah. Berubah untuk sesuatu yang baik. Untuk menjadi sesuatu yang baik, bukannya mudah. Bukannya senang seperti yang kita harapkan. Semua terletak pada usaha dan niat kita. Niat kita ingin berubah. Maka insyaAllah sikit demi sedikit kita akan berubah. Tak mustahil, yang jahat boleh jadi baik. Yang baik boleh jadi jahat. Semua sebenarnya bergantung pada niat masing masing. Hati yang menentukan segalanyaaa.

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.