Owner Link Tales
Life is AWESOME
My Lovely Mother
Thursday, February 16, 2012 | 11:56 AM | 0 wink

Haaaa ini baru betul. Okay siapa geng? Retweet sekarang! Okay.... gua kemaruk.


This is Mama. She is my mom. My dearest ever mom. She is only I have. She's everything. I'm so proud of her. Like seriously. I love you mom!!!!

Okay harini saya nak cakap semua pasal mama saya ni je. Hihik boleh kan? Tak boleh?! Sibuk ah. Takyah baca kalau cemtu. Okay takmo touching touching.

Nama: Suhaila Binti Sohot
Umur: 42 tahun
Makanan k: Nasi daging merah
Minuman k: Carrot susu
Hobi: Duduk dalam bilik, bukak recorder lagu Ungu .
Warna k: Coklat


Okay mama selalu takda kat rumah tau. Kadang memang sunyilah. Tapi bila ada dia, memang kena bebel selalu lah kan. Biasalah ibu mana tak bebel kan. Bebel untuk kebaikan. Hihik yeletewwww. Kadang aku ni degil. Bebel banyak mana pun, perangai tetap sama. Ikut mama lah ni, degil jew *hentak kaki* Konon comel letewwww~ Saya degil dari semua aspek kay. Makan ubat, apa semua ah. Tapi asri suka paksa saya makan ubat. Hahaha k sorry lari topic -.-

mama jaga saya time saya demam kecik kecik dulu. mama bangun pagi pagi sebab saya menangis. mama jaga saya sampai tengah malam sbb saya demam. mama kena kerja kuat sebab saya tak minum susu biasa. Waktu tu saya pakai susu Isomil and time tu susu tu memang mahal. So mama terpaksa kerja lebih keras nak jaga saya yang sangat cerewet ni. Ye saya sangatlah cerewet. Dulu saya angkat sumpah dengan mama yang saya akan jaga dia bila mama sakit. Saya akan masakkan bubur untuk mama. Itu janji saya sejak dari kecil lagi. Saya masih pegang janji tu. Saya akan jaga mama no matter what. Sometimes saya memang agak degil dengan dia. mama memang tak faham saya. Tak pernah. Tapi saya tahu dia tau apa yang terbaik untuk saya. Saya sayangkan mama sangat sangat.

Peoples, please hargai parents korang selagi dieorang ada kay. No matter what happen. Parent's ada lah segalanya untuk kita. Okay assalamualaikum. Saya sayang mama! 



Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.