Owner Link Tales
Life is AWESOME
Fikir sebelum bertindak
Saturday, February 4, 2012 | 7:02 AM | 0 wink
Hai assalamualaikum kawan kawan :-)
Harini post entry saya agak serious gitu. Ehee maklum ah, senggugut hahaha okay tak saya tipu jee k. Korang ni senang tertipu ahh k booo. Maluuu awak kalah. K pfftt diam -___________-

Fikir sebelum bertindak melakukan sesuatu. Kelak kau akan menyesal.
Okay statement ni aku suka. Sebab aku yang buat. Haha k tak lawak. Apa apa yang kita nak buat dalam dunia ni kenalah berfikir dulu. Jangan nak mai redah korang je. Ikut sedap mulut. Ikut sedap badan. Masing masing ada perasaan, Hati masing masing. Kalau nak cakap tu biar bertapis. Kalau nak buat sesuatu tu biarlah berpada pada. Kena pada tempatnya. Kena pada waktunya. Nak kutuk orang pun biarlah bertempat. Nak sindir orang pun biarlah sindiran yang sedap didengar. Bukan dengan bermaki makian, hina orang semua tu. Jangan nak ikut sedap kutuk orang tanpa tahu cerita yang sebenarnya. Saya paling tak suka orang yang macam tu :-)

Ok tukar topik. Tak syiok ah serious serious ni. Tak mencabar jiwa dan raga aku. Haha gituuu. Harini kan kalau diikutkan lah, kalau diikutkan lah kan. Aku ada tournament futsal. Tapi memandangkan keadaan aku yang tak stabil ni so malas ah nak pergi. Sakit badan aku pun belum hilang lagi. Haha dah macam orang tua dah. Eee kejap je kan dah bulan Februari. Lepastu bulan exam tiba. Kita semua nak apa? Yeah Exammmm. Pandai anak makkkk hihi. Tak sabar rasanyaa :-) Cecehh aku ni. Hihi. Lepastu aku tak sabar nak habes sekolah, lepastu freedom yeayyyy. Haha ekceli yang tak sabar tang habes school tu jee. Hihi tapi rasanya macam tak best je habes school ni. Macam bosan sangat. Hihi belum apa apa, dah pandai cakap. Pfttt k zahirah azhan annoying -,- K fine fineee. Kita call dafi :-(





Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.