Owner Link Tales
Life is AWESOME
I Love You :'*
Thursday, January 12, 2012 | 2:04 PM | 0 wink


Today is 13.01.2012/Friday. I love my boyfriend so much. Girls! Jangan sesekali cuba nak kenyit mata dekat dia tau? Mengorat mengayat pon tak buleh jugak. aku dapat tahu aku kerat 18 gigi kau xD eheh terlebih lebih pulak. Hee , maaf maaf :) Biasalah kalau bab merepek-merepek ni memang best kan ? Eleh macam korang tak pernah jee .

Ok , to my Babyboo  syg nak tulis ni . Baca sampai habis k :)

Pertama sekali , pertama sekali kita digelar Girlfriend awak . awak saya nak minta maaf . yelah selalu marah-marah kan ?jeles tak tentu pasal . Ngee kita buat macam tuhh sebab kita sayang awak . kita tak nak awak mengorat orang lain . nanti kita takot awak jatuh hati dekat dia . Lagi-lagi kalau perempuan tu cantik / tapi kalau awak jujur dengan kita . kita tak marah pun . nak buat ape marah-marah kalau dah tak sayang ? Nenooo nenoo , kita cakap je ni bukan betul-2 pun . kita tahu awak sayang saya . hihi takpa kan korang kalau aku cakap macam ni ? :-* 

Lepastu , kita nak awak tahu yang gambar kat atas tu kita yang buat sendiri tau . semalam malam kite pikir nak buat macam mane . perghhh . kite buat dengan hati yang ikhlas tau . haaa , jangan main-main dengan girlfriend awak ni tau ? hihi . kalau awak tak suka bagi tau cepat-cepat , k ? ondessspottt . kite delete gambar tu :') mengade nye kite ni kan ? mesti korang meluat sebab aku cerite pasal asri ni kan :'( ahh ! ada aku kesah ke korang nak meluat ke ap ? ni beloggg aku . so tak jadi masalah kan ? dah dah jangan nak buat aku marah . karang jadi lain pulak . tengok je muka baik ... tapi . jeng jeng .

K , awak ingatkan janji kite hari tu ? simpan lagi hadiah saya bagi tu ? alaa . dah tak lahh tuh kan wuuuu :'( apaa ? ada lagi ? selamat ada . baru nak action kamen . nak mintak pujuk :P haa , jangan bagi tau sesiape yee ? biar kite bedua je tawh . hihi :'*



Terima Kasih sebab awak dengan kita
Terima Kasih sebab awak sayang kita
Terima Kasih sebab awak cinta kita
Terima Kasih sebab awak faham kita
Terima Kasih sebab awak percaya dekat kita
Terima Kasih sebab semuanya awak buat untuk kita
Terima Kasih sebab cari kita bila bangun tidur
Trima kasih sebab kata Iloveyou Imissyou dekat kita hari hari

Babyboo yang kita sayang,
Firstly , terimalah kasih kita yang dekat atas tu k sayang ? :') kita cakap semua tu benda yang betul . Benda apa yang kita nampak dulu sampailah hari ini . Yess , harini awak . Kita pun nak minta maaf juga . kita tak pandai nak jaga perasaan awak . kita tahu kita ni 'Queen Control' . kita tak dapat nak faham awak . 

awak,
maafkan kita sekali lagi ye ? percaya yang kita tak penah nak benci awak . sikit pon tak pernah nak dendam dengan awak . Terima Kasih sebab awak selalu dengan kita walaupun kita tengah susah and senang :) maafkan kita tau . Iloveyou sayang <3  

I Heart You,
Asri Hanif

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.