Owner Link Tales
Life is AWESOME
Calon Suami :'*
Saturday, January 14, 2012 | 3:13 PM | 2 wink


Siapa taknak suami macam Ashraff Muslim? Ataupun macam David
Archuleta?

Hm rugi siapa yang taknak ;/

Semua perempuan nak suami yang baik baik untuk dia kan. Sama macam aku jugaa. Ok jom kita sama sama listkan ciri ciri suami yang kita nakk ;D

1- Tahu solat.
2- Pandai jadi imam.
3- Pandai jaga hati perempuan.
4- Tak kasar.
5- Tak mudah mengalah.
6- Faham apa yang perempuan mahu.
7- Lemah lembut dengan ibu bapa.
8- Pandai layan kanak kanak dengan orang tua.
9- Tak berapa nak garang.
10- Romantik.
11- Satu kepala dengan kita hihi.
12- Faham isi hati kita.
13- Hormati keputusan kita.
14- Selalu buat kita tersenyum dan bahagia.
15- Sanggup berkorban.
16- Berdikari.
17- Kerja bagus bagus.
18- Tak lupa tanggungjawab.
19- Boleh mengimam dan membilalkan kita. Haha.
20- Nasihat kita bila kita salah.
21- Ada rupa paras.
22- Beragama.
23- Sentiasa memastikan yang kita selamat.
24- Terima kita seadanya.
25- Yang sanggup berkongsi kasih sayang dengan kita buat selamanya :-)

Okay itu jelah kot. Yang penting. Kita terima je apa adanya dia. Sesungguh nya "perempuan yang baik adalah untuk lelaki yang baik, lelaki yang baik adalah untuk perempuan yang baik". Baiki diri masing masing untuk jadi yang terbaik untuk dia. Terima
takdir. Jodoh pertemuan semua ditangan tuhan. Kita merancang. Allah yang menentukan segalanya. Yang penting. Suami kita tu direstui ibu bapa kita. Baru berkat hidup kita. Hihi. Lagi lagi suami yang boleh geng dengan parents kita kan. Fuhh keluarga bahagia kot. Hihi.

Anyway, korang pulak macam mana? :D


Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.