Owner Link Tales
Life is AWESOME
We Are So Good Together
Friday, December 9, 2011 | 10:56 AM | 0 wink

Free Hugs ♥
Hye Assalammualaikum. guys, im sorry because delete my shoutbox, my button like for facebook. and im sorry too, sebab post tak ada picture zera. haha, and i know ramai haters zera yang mrah kan...
who cares man? ini kawasan aku sukehati aku lah. aku bukan kecut bhaii, aku cuma nak jaga orang punya heart. hewhewhew :3 tapi kalau zera letak lagi picture zera, thats mean saje nak share. 
bukan nak bajet ke over ke apa ke ~ 

/never regret anything because at one time it was exactly what you want\
when haters bash kita, judge kita, actually itu lah yang membuatkan kita tahu who am i act. so jangan risaulah dia nak maki apa. hanya kita dan Dia yang tahu apa perangai kita actually. so watlek watpeace lah zera.
so, kenapa zera buang shoutbox tuh? actually sebab buruk shoutbox tuh. ingat nak sign in yang baru. so delete lah. sebab seterusnya, ialah sbab taknak orang hantar benda yang bukan bukan there. 
kan harituh ada sorang yang hantar text, "bajet lah kau" from Haters. 

lain kali kalau kau tak puas hati dengan aku jangan malu malu bhai, tunjuk muka. face to face dengan aku cakap yang kau benci aku. malu? bagi number phone kau, aku direct terus dengan polis. takpayah kecut lah, aku hantar spurn aku baru kau tahu :3 
guys, holiday nih bosan tahu duduk rumah. tengok talibesen layan facebook bagai. tengok news fee fb tak habis habis dengan status hot dia. tahulah kau hot, sekali update tak sampai 10 minit dah 100 lebih likes. buat aku jeles aje tahuu. Facebook I,II,III semuanya hot. macam abang Hafiz Rahim kan.
Haha, semalam chat dengan dia sampai pagi, siapa kesah? :p
aku bosan aku punya suka lah nak chit chat dengan siapa bhaii.

semalam aku tiidur pukul 4 pagi. bangun pukul 12. okay lettuw, cukup 8 jam aku tidur. masih ada chance jadik isteri Aaron Aziz. kan? haha sengal kau zera. 
agak agak malam nih tidur pukul berapa? eh lupa pulak. malam tadi adik papa datang. habislah kau zera. basuh pinggan jee lebih.... takper yang penting anak dia fun ;) okaylah guys, hujan nih. elak aku kene petir siapa yang salah. SubhanaAllah mulut aku. Nauzubillah ~ Assalammualaikum :)

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.