Owner Link Tales
Life is AWESOME
Takrindu pun dekat sekolah :|
Friday, December 2, 2011 | 8:15 AM | 0 wink
Hai Assalammualaikum :) Apa khabar? Khabar baik. Sihat? Sihat Alhamdulillah. Dah mandi? Oh patutlah busuk basin semacam -..- Semalam siapa tengok Ustazah Pilihan Finalsiapa siapa? err mesti ramai tengok cerita Terowong kan dekat 103 tuh -.- Gilalah cerita tuh. merepek meraban lebih :3 Nak saman? okay aku taknak bayar. Mwehehehe :] 




Nih hah pemenangnya. Tempat pertama :) Alhamdulillah. Tahniah Ustazah Firuz.Semoga kemenangan ini dapat Ustazah mengubah diri sendiri, keluarga, dan masyarakat. InsyaAllah. Teruskan berjaya hingga ke Akhirat :) 


Hikhik, tahu tak dulu aku sendiri pernah ada cita cita nak jadi seorang Ustazah.Lepastuh bila naik darjah 6, nak jadi Pensyarah pulak. sebab aku tengok macam best je jadi cikgu. taknaklah S.Kebangsaan, nak Universiti. well, aku kan mulut banyak. taknampak? oh, aku simpan dalam poket nih. haha.then naik form 1, nak jadi Pembuat Kek huahuahua. aku kuat makan bro ^^ nanti, aku yang makan kek tuh :3 lepastuh pertengahan tahun, aku nak jadi Penulis Novel sebab aku sekarang nih rajin gila baca novel. Kisah apa? Haha perempuan tahu tahu jellew. Bila aku teringat balik, time darjah satu dulu, cikgu pernah bagi aku buku rekod eh? ah apekebenda entah -.- lepastuh dekat situ, tulis cita cita aku dulu nak jadi Polis -.- Bapak dia. sejak bila pulak en :3 Errrrr. Time tuh mungkin tak matured lagi macam sekarang :p

Haha sengal time. tapi dulu kita comel tau. Putih melelelelelelepak. Haha ada gambar dia dekat cikgu Sekolah Menengah. Nanti ada masa aku amik :) Eh korang tak tengok ke cerita Ombak Rindu? Aku dengan members tengok next week. bapak dia takada cerita lain ke apa? sesedih nih :3 susah ah. aku bukannya budak kuat feeling bro. gua tengok Bola tak main ah sayang sayang nih. Haha. 


Get Married 3 pun best lah adui. Haha, indon kan? ah cakap pasal Indon teringat aku tengah Bonai. i miss you i miss you mueh mueh mueh :3 lol -__-'' rasa rindu nak memaki mereka. haha jahat lah kau zera -.- 

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.