Owner Link Tales
Life is AWESOME
Singleeeeeeeeeeeeeeeeee ♥
Saturday, December 10, 2011 | 10:08 AM | 0 wink
Ya Allah lembutkan lah hati ini untuk menerima hakikat sebenar Ya Allah :/ 
aku tak pernah pun mintak nak hidup dengan kemewahan. dengan adanya buddies, lovely family, semua yg aku nak ada depan mata. bukan itu yang aku nak. aku cuma nakkan kebahagian dari semua orang. bukannya nak sengsara like this. okay memang zera bersyukur dengan apa yang zera ada.
but.......kenaapa perlu adanya haters? 

okay forget it. nak tengok Twillight ! alahai, kenapa atas 18 jeekot yang boleh tengok. err macam aku nak buat apa apa jeh lepas tengok cerita tuh. hewhew :3 tengokVampires Suck tadi.
sumpah best. orang cakap cerita tuh ala ala Twillight. aku layaan ajeelah. Ah, Edward handsomee. cuma zera tak berapa suka dengan si heroin cerita nih. apa benda entah :| takda ayat lagi, kchao.....


Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.