Owner Link Tales
Life is AWESOME
PMR , 8A woii !
Thursday, December 22, 2011 | 7:55 AM | 0 wink
tajuk aku macam tada kene mengena kan ?  Kepada semua abg / akak yang berumur 15 tahun. Tabah kan hati ye. Benda dah lepas, tak boleh nak patah balik. Goodluck 96's ♥ :* :* PMR yaww ! mesti ada yang balik rumah dengan tangisan gembira because dapat result yang terbaikk . yang sedih kerana gagal tuhh , anda boleh cube lagi . masa belum terlambat :D sekurang-2 mencuba kan ? hehe . yang SPM pulak nanti aku doakan dapat UK tau , wakil kan aku kesana . haha , jangan fikir korang je ambik result PMR . aku pun amek result tau , hehe . result x-ray again . mesti tertanye-2 kan , xray kenape ? saket ap ? diamkan je :P hehe . 


Did you see , what i see ? haha . macam tu lahh jawapan dari doctor . that mean aku ni bongkok lahh kan ? sakit tulang je . sikit-2 makan ubat . woi , penat lahh makan ubat . ok , dah tada story tuhh jek nak story hehe ^^ kite jakun kite jakun , bosan lahh . awak awak awak , yang merayu nak couple nan saya tuhh , I want say sorry . saya da berpunye lahhh ! awak faham kan ? jangan ganggu hubungan kiteorang lagi . sorry again . aku layan kau sebab aku nak buat kawan . bukan nak buat couple . 


Finally , saya da berjaya snap picture dengan membuat mata besarrrrrrrrrrrrrrr ! jangan jeles -.- 



Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.