Owner Link Tales
Life is AWESOME
Past is past, zera.
Monday, December 5, 2011 | 2:28 PM | 0 wink
"I wish i could forget you. like i forget everything i've studied seconds before an exam"

Kenapa aku start tengah tengah? eh sukahati akulah nak start dari mana -..- Mood aku down. err all about boy. kan aku dah cakap lelaki nih mesyusahkan. but not at all. sesetengah great :) sesetengah lain. LoveSooBad. ayat siapa? ayat kau kan. bosan kapel dengan aku? be honest lah. takpayah nak create status, bagai. kan senang if cakap dari dulu. ah bahagianya aku bila kau dah buat Single kan. bahagia bahagia :3
elak aku remove jeh kau mangkuk --. 

ada minah nih default dia I Love Islam. mwehehe terharu terharu :') tapi en, tadi dia chat dengan aku aw. dia kutuk aku bhaii. dia cakap muka aku macam anjing. haha, pikir aku kesah hah cikkak? tapi kalau kau dah kutuk kejadian Allah, siapa tak bising kak? nasib aku tak kenal kau, kalau tak, aku dahlama InsyaAllah aku bunuh kau. takpayah add kalau nak judge aku gituw. hah, blocked makan dia ~_~ try again my dear.

takada idea nak berkata kata. so siapa budak JB? jom jumpa hari rabu 7 Desember dekat Jusco Tebrau :) hang lah bro. mana tahu dapat jumpa kan. mwehehhe okay thats all, salam :)

Nurul Zahirah Azhan

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.