Owner Link Tales
Life is AWESOME
Agak Agak Dapat Jumpe Tak ?
Tuesday, December 6, 2011 | 10:52 AM | 0 wink
Dengan Nama Allah Yang Maha Memelihara Pemlik Blog serta Blognya.
*Mood saya tak okay hari ni*

Tadikan, sayakan, pergikan, /takpayahkansangatlah\. Tadi saya pergi geledah Google untuk mencari BuahHati saya tu.

*Tekan pada image untuk pembesaran*

Lepastu-lepastu keluarlah gamba dia yang comel tu. Saya check satu-satu gambar dia. K, macam nak nangis k? Semua gamba dia ada kat GirlsBlog. /Takkanlelakikot\ Jealous boley ? :3 Ramai dah pernah jumpa dia. Siap pegang baby lagi :(

Kau hado ? Aku tak do. -___-

Isk,isk. Nak tengok Gigirl dia ? Hee, lawa lahh. Tapi saya tetap jealous ! :p
Nama dia Khatyjah. Sweet okay ? (>_<")

Even dia dah ada GF Fans dia tetap ramai ;D Dia JustinBieberMalaysia bukan ?
That's the real name of Him :B

Name : Amirul Hatta Azman
Age : 16 y/o
Status : Taken <-- Erghh !

This Girl sangat bertuah !
Ouh, blog Miyyo ! Dia wish Girl tuh. Jealous dhoe -__-

Dah-dah, sampai sini je nak cerita pasal dia. Nanti saya makin nangis :'(
Jangan jerit sangat k fans Miyyo.
I wish we can meet one day. K bai readers :*

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.