Owner Link Tales
Life is AWESOME
Miss Old School :)
Wednesday, November 23, 2011 | 5:42 AM | 0 wink
Hi Earthworld . Miss you -.-' haha . ok , start story . today is 23/11/2011 . memories that can not be forgotten ❥  datang school pukul 8 . cikgu still at school lama . aku tunggu at school baru . aku datang with my besties a.k.a masyimashi lahh kan ? hehe . tolong cikgu sikit-2 kemas bangunan sekolah uhh . seronok . sekolah baru tuhh macam sekolah swasta tau tak . jeles aku . dulu dekat school lama , eshhh manyak ting tong woo -.-' sekolah baru semua complete . nak bilik mathematic ? ade . semua ada . toilet die . ohhh , awesome gilaaa ^^v aku ketawa ta bule berhenti . kelakar . haha , tapi nama cikgu aku ade sikit-2 lupa . muka cikgu pun dah lain-2 sikit . heee , sorry cikgu . maafkan saya yoww ~ haha , cikgu cakap kami kurus . ohhh , bengang . mana taknye . angkat barang dari tingkat 1 until 3 . berat pulak tuhh . penat weii . huhu , yang penting dapat merasa jugaa jejak kelas tuhh . cikgu cakap nak buat jamuan jemput kiteorang . huhu ^^v seronok again . angin kat situuu nyaman gile . walaupun sebelah uhh kubur . korang baik-2 tau . ade kelas malam nanti ade jeng jeng jeng . aku tamau tolong . ayooo . haha . ok , aku ada snap beberapa gambar at school uhh . hee :) ce tengok . . .


*hehe dalam bilik air pun jadikan ? hehe .

*mak cik ni sangat penad mengangkat karpet seberat 5kg -.-' kot . haha . tiffu  tiffu . die kuat dari ting1 until 3 . ok , aku tabik , jalan laju jee . tinggalkan aku kat bawah sesorang . haihhh .

*ini permandangan dari tingkat 3 . ok abaikan makcik diatas ni ok . haha :DD

*heee , omey tak ? awww <3 shegann niyh . erkk -.-' hehe . saje snap :)

*ok , this girl . she bely bely fat , right ? OMG , sorry qila . hehe . qila ganas . abes handphone aku di tenyehkannye . haishh . 

*abaikan aku . hehe . ok last pic . banyak lagi tapi aku malas nak upload . balik-2 terus internet . even seronok kan ? hehe . besok , ade lagi . datang tau qila and mas and my ex-classmate . hehe .❥ daaa , .






Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.