Owner Link Tales
Life is AWESOME
Menyakitkan Hati
Tuesday, November 22, 2011 | 8:48 AM | 0 wink
Dia nak cari masalah lagi kea dengan zera ? Aiseeeeh , bajet aku takuuut sama lu dear ^^ kisah dulu masih nak rememberkan ? aku dah buat memory tuh jadik kain buruk dah wei ! kau masih ingat ? masih nak cari problem ?   jangan fikir kau ada member ramai dan kaw boleh caci aku , kau nih macam DONAT lah ! sekali gigit , nyaman dalam perut xD aku tak anggap benda nih berat sangat , even kau nak beritahu makbapak kesayangan kau pun . aku still tak takut , sebab kau sendiri yang cakap KAU TAK MARAH pasal benda dulu tuh .  lagipun kau yang sebok terasa , apehal kau nak marah aku ? aku cakap orang lain , kau terasa . Great T__________T


aku tahu kau perfect , pretty , comel , smart , popularr danlainlain , tapi tak payah lah nak OVER kebaikan sangat ? macam orang lain tak ada Kebaikan jeh . kalau aku salah , facetoface takpayah nak libatkan Gengbajetcomel kau tuh . menyusahkan diri kau sendiri lah :) japjap , aku tak kesian kan kau . dan tak akan . okay blog aku nih bukan untuk cerita pasal kau atau mengumpat atau mnghina kau atau semua orang . ini semua adalah ---> REKAAN SEMATA-MATA ^^

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.