Owner Link Tales
Life is AWESOME
I love My Father
Tuesday, November 8, 2011 | 3:56 AM | 0 wink



Apabila saya hanya seorang budak perempuan
Hampir tidak cukup kuat untuk berdiri
Saya sentiasa boleh dikira kepadanya

Dia menyangka saya semua yang saya tahu
Dan 'hingga ke hari iniia menunjukkan
Beliau lebih daripada sekadar kawan 

Terdapat begitu banyak kali saya akan meragui diri saya
Tetapi kata-kata beliau sentiasa bersedia untuk membantu

Bagaimana ia akan?
Saya?
Jika bapa saya tidak beritahu saya
Untuk tidak pernah berkata saya tidak boleh

Dia hendak membawa saya
Dan tidak pernah membiarkan saya jatuh
dan satu-satunya perkara yang dia bertanya
Betul, sebelum beliau meninggal
Tidak pernah mengatakan anda tidak boleh

Jangan sekali-kali mengatakan anda tidak boleh

Oleh itu, apabila hujan lepas bermula jatuh
Dan anda di luar sana anda sendiri
Dan anda tidak boleh melihat sesuatu
Tidak 

Hanya mencari suara yang memahami
Bagi saya ia adalah orang tua saya
Mengajar saya untuk mengatakan perkataan yang saya boleh

Terdapat begitu banyak kali saya akan meragui diri saya
Tetapi kata-kata beliau sentiasa bersedia untuk membantu


Semua dia mengajar saya akan tinggal bersama sayaselama-lamanya
Tidak, saya tidak akan melupakan sesuatu
Oh kerana ayah saya tahu diri saya lebih baik
Dan saya berharap saya boleh lakukan untuk dia apa yang dialakukan untuk saya


Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.