Owner Link Tales
Life is AWESOME
❀ Hobi Oh Hobi ❀
Tuesday, November 22, 2011 | 12:21 PM | 0 wink




Hye peeps , how are you ? sihat ? ok . aku malas nak amik kisah . haha , tak sihat tuhh pergi lahh klinik ye ? haa , tertukar topic phulak . Thanks sesiapa yang follow and like blog aku ni yee . yang hodoh penuh dengan keduniaan Pink . my fav colour :) kalau tak suka pink tuhh cepat cepat pangkah ok ? bila sekolah terasa nak cuti sangat . bila cuti nak kiss kiss sekolah tuhh pulak . alahaii , cuti akhir tahun tak best -.-' dudok rumah je . rutian hari aku buat .

pukul 6 , semestinya bangun untuk solat subuh ,  right ? sesiapa yang datang SUN tuhh      mesti bangun lambat kan ? haha . ok lepas solat sambung tidur (zzzz)
pukul 8 wake up balik . kene kemas rumah . biasanye akak aku kemas . tapi disebabkan die dicutikan jadi bibik . so , aku pulak lerhh jadi bibik . 
nak menjaga buda buda kecik lagi . esp' boboi lehh . 
wajib kene masak ke ? wadoii , ta sukaa -.-'
kalau cuti sekolah saya suka memekak dekat rumah . jerit sini sana . huhu .
kalau rumah dah terlalu bersih . sayalahhh orang bangun paling awal . pukul 12 . ok , my mom membebel "anak dara apa ni bangun lambat , nanti da kawin nak mcm ni juga ke ?" ♬takbolenakjadimenantuni 
Kalau cuti sekolah . . . . hobi aku haaa , bukak facebook , twitter , tumblr , skype , formspring , blo . see , banyakkan web aku bukak . bulan dua belas baru jalan-2 dengan family . ayah pergi belaja at KL . memang bosan tak ada ayah . mean tak kene marah . kih konh kih kong . ok , penad aku membebel . korang bukan baca pon
kbhaii . peace yoww  . muahmuahmuah :*:*:'*


Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.