Owner Link Tales
Life is AWESOME
Depan malaikat belakang setan :)
Sunday, November 13, 2011 | 1:31 PM | 0 wink
SIAPA
PERCAYA
AKU
KORANG
BOLEH
STAY

SIAPA
YANG
TAK
PERCAYA
KORANG
LEAVE

Bermuka muka muka semua ,sweet je perangai :> Tak pernah ke buat sesuatu fikir perasaan orang ? Aku ingat aku baik takde lah orang nak buat taiknya . Bhaa bertompok-tompok taik aku dapat . Malas nak gaduh once kita dah berkawan aku terus timbul rasa sayang . So aku tak gemar bergaduh kengkawan ni . Senang kau rasa tak suka aku jujur and bla . Buat apa aku simpan kau kau kau semua yang buat taik dengan aku kan . Keep it up ,but don't ever get close dengan aku lagi . Payah nak terima kau siall .

K for sure korang yang takde kena mengena takkan paham dengan post ni ,takyah pening kepala paham . Takde kena mengena dengan korang . Aku takkan tulis pasal orang kalau orang tak buat hal :') Ocey ? Siapa yang dah baca sampai sini terus lerr tekan pangkah . Nothing special on me . Aku hanya orang yang asyik kena tindass . 

KALAU BENCI SANGAT BLA TAK PAYAH
BUAT CERITA OR BURUKKAN AKU ,SOHAI !

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.