Owner Link Tales
Life is AWESOME
Calm Down And Smile :)
Tuesday, November 15, 2011 | 8:25 AM | 0 wink


Sayang Im sorry tak dapat attend dekat consert you . huhu :(
Im sad . gilaaa sad . Ouch kenapa buat dekat KL -_-
nanti kita jumpa ok sayang .kita date sama-sama
biar fan you jelouse .

anyone tissue please :'( wahhh tengok dekat twitter macam best je . tengok picture picture dieorang amek . kesian , gambar semua ada yang ta dapat fokus on Greyson Chance sebab ramai gila anak dara orang pergi . haha bai :3 tapi takpe , nak ucap jugak terima kasih dekat korang yang mana pergi tu . haha , korang amik gambar , aku save dekat laptop then post dekat mana-2 . konon aku pergi :D haha terbaikkk x) mana ade . aku tipu jehh -.- hah hah hah tuh apesal buat status dekat facebook tuh ? haa , nak kutuk aku letewww . tembank kang -.-


Aku Tak Suka Manusia Yang Tak Suka Aku . Aku Makhluk Allah . sekiranya kau benci aku , sudah semestinya kau membenci sekali Pencipta aku ni . Back to the straight lines . Come join me , ambil wudhu . berdoa sambil meminta ampun dan hajat . baringkan kepala diatas bantal yang empuk . pandang kanan . baca kalimah syahadah . selamat malam , tidurlah , sayangku :D Hihi . Assalamualaikum :3


Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.