Owner Link Tales
Life is AWESOME
Be Strong Zera :)
Wednesday, November 30, 2011 | 12:25 PM | 0 wink

Seeee picto tuh , yeahhh maybe itu yang akan aku alami. Ppppfffftttt apedehal weh zera. Stupidoss lah kau. Okay aku terima kalau ada orang cakap aku macamtuh. Ada orang cakap jangan nak terhegeh-hegeh. Yelah aku tak macamtuh. Aku tak selfish kot sampai nak gedik-gedik sangat kan. Tak taulah kalau orang lain pikir aku sebaliknya. Malas dah nak dengar orang lain cakap. Buat hal sendiri lagi bagus. Tapi bila aku nak buat hal sendiri, tak mau campur orang ada yang cakap janganlah buat macamtuh. Matang lah sikit. Setiap yang terjadi ada hikmahnya. Cissss pandai cakap jeh lebih. Tapi habuk pun tada. Pe cer? 

Aku pun taknak salahkan sesiapa. Masing-masing pun pandai fikir mana yang baik mana yang tak baik. Aku dengar cakap orang lain biar tak selfish, campur orang lain. Dyeorunk cakap aku kan kuat boleh settle masalah baik-baik. Haa tuhlah aku senag kena pijak, jadi kuli batak kan. Sekarang semua huru hara. Aku cuba lagi terima hakikat. Satu satu masalah datang kat aku kan. Baguihhh. Allah takkan menguji hambaNya kalau hambaNya tak kuat :) Aku terima semua ini sebagai satu dugaan dan cubaan bagi aku. Satu hari nanti mesti Allah akan tunjukkan segala kebenaran. Sabar zera. Aku still boleh senyum even banyak masalah sebab itulah ubat aku. Kalau aku layan perasaan aku apa pun tak jadi. Silap haribulan tak jadi orang kangg. 

Beberapa hari lepas aku dapat good news. Cewahhh *happy sekejap saja. Tapi malangnya semua tuhh angan-angan. Kan dah keluaq ayat skema cheq. Mulai sekarang aku takkan mengaharap kat sesiapa hihi. Aku admire dia dah lama cehh. Haha berangan lagi. Podahhh zera. Macam picto atas tuh, semalam aku sayang dia, hari nih aku tinggalkan dia, esok aku rindu dia. Maybee. Kita nak ubah orang pun tak boleh kecuali dari diri dia sendiri. Aku pun bukan baik mana nak ubah orang lalalala. Selagi aku kuat hadapi semua nihh, I.Allah. Aku sayang family aku, kawan aku, orang sekeliling aku. So aku tak boleh nak ikut kepala aku jeh. Aku kena fikir orang lain jugak kan. Fyi, aku akan cuba pujuk dia dan ubah dia macam dulu semula :) pesan dari member baik aku jugak , SI GREEZLY BEAR. Sorry berleter panjang hikhok.Byeeeee readers.

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.