Owner Link Tales
Life is AWESOME
Use Your Brain Lahh
Wednesday, October 26, 2011 | 6:59 PM | 0 wink
In relationship ? Oh , yeahh tengah lahh ni ? Kita just nak shared sikit . boleh kan kan ? bagi kita lah kan , even kita tengah couple pon kita kene jaga jugak hati perasaan orang yang kita sayang . Ye hati ibu dan ayah lagi lah kita kene jaga . Tapi sekarang ni pasal Girlfriend da Boyfriend . semua orang ada Ex kan ? ada yang benci and ada yang still sayang lagi and sayang gegila .

ye memanglah tak salah kalau nak contact dieorang lagi . tapi boleh buat hati orang yang kita sayang tu sakit . ada juga sesetengah orang tak kesah kan ? tapi kalau yang jenis cemburu buta tahap gaban tu ? tak ke fikir ? yang sedihnye die mampu senyap je , malas nak cakap banyak sebab dia yang nak menjaga perasaan korang . korang memang tak tahu . bagi korang perkara maybe tu bende kecik je , anggap buah hati kita tu tak cemburu .

Please k korang , biarlah Ex kita tu kata kita sombong . janji kita tak sakitkan hati buah hati kita kan ? kalau kita terus macam ni , mesti akan bahagia . and mesti kita anggap Ex kita tu penyebok . Kan ? yang Ex pon kene faham juga . dia dah berpunya . kalau nampak dia tengah bahagia pon still nak kacau , kau tapaya lahh guna otak . haihh , hati apa kau ni ? cuba bayangkan kalau kau tak tempat buah hati dia . tahu kan ? faham kan ?

yang pasangan buah hati tu pun tapaya mengada melayan (!)

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.